reklama

Moje 3 dni strávené v Prahe

...Alebo čo sa za tých 7 rokov odkedy som bol naposledy zmenilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Moja cesta sa začína v stredu ráno o 8.40 na našej 'úžasne krásnej" vlakovej stanici v Bratislave.

Vlastne, ono, celé sa to začalo ešte skôr, keď sme potvrdili účasť na školení. Pracovné detaily nebudem rozoberať, tie niesú podstatné, skôr by som sa rád venovať tomu, čo som v Prahe zažil, čo ma oslovilo a hlavne čo sa za tých 7 rokov čo som tu nebol zmenilo. Tož po tom čo som úspešne prežil cestu vlakom,som zistil že do hotela sa najrýchlejšie asi dostanem, keď sa metrom(tu sa nezmenilo za tu dobu VÔBEC nič) odveziem na stanicu ANDĚL a odtiaľ je to už že vraj kousek. Tož po výstupe z metra ma hneď oslovil akýsi pán, že vraj akého mám v mobile operátora. Nuž som odvetil že T-mobile slovensko (toto nieje ziadna skryta reklama) ..a tak on že mm, ja som zas z T-mobile Cz, ael smutne skonštatoval že by sa mi asi paušal u TM CZ asi nehodil a tak ma "nechal" ísť ďaľej:). Nuž tak sme sa s kolegom vybrali do hotela. Dostali by sme sa tam asi rýchlejšie keby som sa držal radšej intuície ako podrobného študovania mapy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž tak sme dorazili do hotela.

..hotel vcelku pekný, tak nás hneď aj ubytovali keďže sme tam mali izby už dopredu rezervované.

Nuž a tak hor` sa do mesta.

Pochodili sme všetko možné okolo vrátane pivovaru Smíchov kde sa varí to dobré pivko čo sa volá že Staropramen, kde je hneď vedľa niečo čo sa volá že "pivní pohotovost" kde v "akútnom" prípade možete iheď nakúpiť sudy plmné dobrého smíchovského pifka.My sme naše zásoby s chuťou doplnili v jednej hospudke za malostransým cintoínom, kde bol "škopek" za dvacku. Posielnení niekoľkými týmito lahôdkami sme sa vrátili naspať do hotela asi okolo 22.30.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo štvrtok bol celý deň pracovný, ľudí bolo naozaj veľa.

Po skončení všetkých prezentácií, konverzácií atď...sme sa presunuli do hotelovej reštaurácie kde bol rout. Počas nej, okrem toho že som si samozrejme pochutnal na všakovakých dobrotách som ešte konverzoval o nejakých veciach ktoré som si chcel vyjasniť, po skončení som už len zobral veci a pobral som sa pomaly na stanicu kde mala prísť Mirka. Najbližší autobus ktorý prišiel ju aj doviezol, a začínala dovolenková čast môjho pobytu v Prahe, o ktorej v druhej časti.

Martin Staroselsky

Martin Staroselsky

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten, ktorý som a prichádzam medzi vás. Zoznam autorových rubrík:  JA A POCITACESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu