reklama

K1 attack roadster-Alebo: Nič iné nechcem

Moje zážitky a skúsenosti z toho ako som sa 1x stretol s touto úžasnou novinkou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bolo to v Júni 2003 keď som toto všetko mal možnosť vidieť a zažiť.

Najskôr pár slov pre tých čo vôbec nevedia o čom hovorím:

K1 attack Roadster SX je výtvor týmu slovákov,

ktorí vlastne celé toto auto-skladačku vymysleli.

Karoséria je zo špeciálneho Karbónového laminátu, ktorý

je navlečený na špeciálnej konštrukcii, ktorá je zo špeciálnej ultra ľahkej ocele.

Je to neuveriteľné, ale celá karoséria vďaka tomu váži iba neuveriteľných 300kg.

Motor je v zadnej časti vozidla.

Použité boli rôzne modely,

ten v ktorom som sedel ja mal ten najsilnejší- z hondy s2000 2.0V-tec

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z výkonom 200HP.

Auto sa správa skúr ako motokára než ako auto.

Neuveriteľne dobre sedí na ceste aj pri prejazde zákrutami pri vyskokej rýchlosti.

Inak je možné do auta namontovať prakticky čokoľvek.

GPS navigáciu, Plazmu, DVD, či GS pripojenie na internet-to všetko obsahoval

testovaný model.

Kto nevyskúšal-neuverí, ja ale verím že si túto

fajn oddychovku na voľný čas aspoň niekedy od neho zapožičiam.

FOTOGALERIA:

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver už len taká drobnosť-2 milióny.

To je cena za túto "hračku" pre veľkých chlapcov.

Martin Staroselsky

Martin Staroselsky

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten, ktorý som a prichádzam medzi vás. Zoznam autorových rubrík:  JA A POCITACESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu